Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy – Tomáš Janda
Tomáš Janda
Bakalářská práce
Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy
Specifics of marketing communication in Germany and Switzerland focused on trade fairs
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat specifika veletržního průmyslu v Německu a Švýcarsku. Dále zjistit efektivitu a perspektivu veletrhů. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola vymezuje veletrhy jako nástroj marketingové komunikace. Druhá kapitola se věnuje opodstatnění veletrhů ve smyslu stručného popsání historie, typů veletrhů a jednotlivých pohledů vystavovatelů a návštěvníků …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is to describe and analyze specifics of trade fair industry in Germany and Switzerland. Another aim of is to find out effectiveness and perspective of trade fairs. The thesis is divided into six chapters. The first one defines trade fairs as a marketing tool. The second chapter is focused on historical development and types of trade fairs and description of exhibitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35463
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Kamila Exnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35463
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová