Lenka Matuščáková

Bakalářská práce

Budovanie značky Ráááádio Impuls na českom trhu

Budování značky Ráááádio Impuls na českém trhu
Anotace:
Cílem této bakalářske práce je popsat proces budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 po současnost. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace a zásady budování obchodní značky. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se v práci dále věnuji analýze budování značky Ráááádio Impuls, definováni hodnot, vizi a misi této značky a marketingové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the process of building the brand Ráááádio Impuls from 2004 up to the present. The principles of marketing communication and brand building are defined in the theoretical part of this work. Further on, in addition to the description of the radio market in the Czech Republic and the position of Radio Impuls in it, I analysed in detail the building of the …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je opísať proces budovania značky Ráááádio Impuls od roku 2004 až po súčasnosť. V teoretickej časti tejto práce je definovaná marketingová komunikácia a zásady budovania obchodnej značky. V práci sa ďalej venujem okrem predstavenia rozhlasového trhu v Českej republike a postavenia Rádia Impuls, analýze budovania značky Ráááádio Impuls, definovaniu hodnôt, vízii a misie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Matúš Kubák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25244

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod