Vytvoření komunikační strategie značky Relax pro oblast FASHION – Bc. Lucie Brzková
Bc. Lucie Brzková
Diplomová práce
Vytvoření komunikační strategie značky Relax pro oblast FASHION
Developing of communication strategy for the Relax brand in fashion sphere
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení stávající úrovně marketingové strategie společnosti RELAXworld a.s., dále jen „RELAXworld“, konkrétně oblasti módních slunečních brýlí, a na základě provedených zjištění je navržena komunikační strategie pro příští období.První část práce je teoretická a shrnuje základní marketingová východiska pro tvorbu komunikační strategie na základě poznatků z vědecké a …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is to evaluate the current level of marketing strategy of Relax company, specifically the field of fashionable sunglasses, and based on the findings is projected a communication strategy for the next period. The first part of the thesis is theoretical and summarizes the basic marketing starting points for the creation of a communication strategy based on knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera
Název
Vložil
Vloženo
Práva