Využití online marketingu ve vybraném podniku – Barbora Nováková
Barbora Nováková
Bakalářská práce
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Use of online marketing in the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá především nástroji online marketingu a marketingové komunikace. Cílem práce je analýza efektivnosti těchto nástrojů ve vybrané společnosti včetně zpracování návrhů na zlepšení. Teoretická část se zabývá teorií pojmů marketing, marketingový mix a komunikační mix. Daná teorie je zasazena do kontextu internetového marketingu. Praktická část zkoumá jednotlivé nástroje online …víceAbstract:
This bachelor thesis is mainly concerned with online marketing tools and marketing communication. The aim of the thesis is to analyze the effectiveness of these tools in a selected company, including the elaboration of suggestions for improvement. The theoretical part deals with the theory of the concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The given theory is set in the context of Internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t1bra/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová