Maryia Novikava
Bakalářská práce
Corporate design of DVS Inc.
Corporate Design of DVS Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována fenoménu firemní identity a jejího ne-odcizitelného prvku firemního vizuálního stylu. Práce popisuje proces vytváření firemního designu pro podnik, který se chystá vstoupit na trh. Navíc se práce zaměřuje na vnímání firemního vizuálního stylu cílovou skupinou podniku a také na význam vizuální identity pro úspěch firmy.Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the phenomenon of corporate identity and its inalienable element corporate design. Thesis describes the process of creating corporate design for a company that is only going to enter the market. In addition, it focuses on the perception of the corporate visual style by the target audience of the enterprise, as well as the importance of the visual identity for the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Jednotný vizuální styl - Kavárna Kočičí
Nicole Břeňová -
Jednotný vizuální styl na příkladu města Bystřice
Denisa Říhová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková