Využití neuromarketingu v komunikaci města s občany na příkladu města Trenčína – Bc. Martina Široká
Bc. Martina Široká
Diplomová práce
Využití neuromarketingu v komunikaci města s občany na příkladu města Trenčína
Use of neuromarketing in the public sector communication on Trencin city example
Anotace:
Široká, Martina. Využití neuromarketingu v komunikaci města s občany na příkladu města Trenčína. Diplomová práce. Brno : FRRMS MENDELU v Brně, 2015. Diplomová práce se věnuje tématu neuromarketingu, cíleného na marketingovou komunikaci ve veřejné správě, na konkrétním příkladu slovenského města Trenčín. Cílem předkládané práce je posouzení možností a využitelnosti technik neuromarketingu v komunikaci …víceAbstract:
Široká, Martina. Use of neuromarketing in the public sector communication on Trencin city example. Diploma thesis. Brno : FRRMS MENDELU v Brně, Czech Republic, 2015. The diploma thesis deals with the topic of neuromarketing, related to the public sector marketing communication, using the example of Slovakian city Trencin. The goal of the submitted thesis is to assess the possibility of use of neuromarketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivo Zdráhal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIROKÁ, Martina. \textit{Využití neuromarketingu v komunikaci města s občany na příkladu města Trenčína}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/guuvrx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva