Využití a význam technik muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na základních školách – Lenka HALBRŠTÁTOVÁ
Lenka HALBRŠTÁTOVÁ
Bakalářská práce
Využití a význam technik muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na základních školách
The use and importance of Music Therapy techniques during Music lessons at primary and lower secondary levels
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá muzikoterapií a její možnou aplikací v hodinách hudební výchovy. Teoretická část obsahuje představení pojmu muzikoterapie, náhled do historie a využívané metody. Dále představuje pojem hudba v souvislosti s využitím v muzikoterapii, tedy její terapeutické působení a prožívání. Praktická část obsahuje tři možné návrhy hodin pro výuku na základní škole. První návrh obsahuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a music therapy and its application in music classes. The theoretical part introduces the term music therapy, its history and methods. It also introduces the term music in a connection with the usage of music therapy. The practical part contains three possible suggestions of lessons. The first one describes a relaxation. The second one introduces "The Fairytale beats …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Ašenbrenerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALBRŠTÁTOVÁ, Lenka. \textit{Využití a význam technik muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na základních školách}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gv0jab/.
Jak správně citovat práci
HALBRŠTÁTOVÁ, Lenka. Využití a význam technik muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na základních školách. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / AJ HV se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální
Zdeňka Opřátková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Barbora NERMUŤOVÁ -
Prvky muzikoterapie a hudební výchovy v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Klára ŠPINAROVÁ -
Hudební výchova s prvky muzikoterapie na Speciální základní škole
Dagmar FARSKÁ -
Muzikoterapie a její využití v hodinách hudební výchovy na 2. stupni základních škol
Jana ŠŤASTNÁ -
Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výuce hudební výchovy na gymnáziu
Quang Hieu CHU -
Využití muzikoterapie v práci učitele hudební výchovy
Daniela Hlaváčková