Dítě s PAS v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu – Libor OHAŇKA
Libor OHAŇKA
Bakalářská práce
Dítě s PAS v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu
Child with ASD in combination with severe Intellectual disability and its influence on the family
Anotace:
Název této práce je dítě s poruchou autistického spektra (PAS) v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu. V této práci se pomocí případové studie snažím především popsat, jak ovlivňuje dítě s takovýmto postižením život rodiny. Zmiňuji se však i o tom, jak působí rodina na dítě a poukazuji na proměnlivost jeho stavu. Tato práce je rozdělena na dvě části, kdy v první, teoretické …víceAbstract:
Name of this work is Child with autism spectrum disorders (ASD) in combination with severe Intellectual disability and its influence on the family. In this work, I am using case study to try describe firstly, how child with this disability affect life of family. I even mention, how family affect child and I point out variability of his state. This work is divined into two parts, when first one, teoretica …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OHAŇKA, Libor. Dítě s PAS v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Festival pro děti s poruchou sluchu a s autismem
Isabella Vovkanic -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Postoj sociálních pracovníků a muzikoterapeutů k muzikoterapii s dětmi s poruchou autistického spektra
Nina Matoušková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová