Bc. Marie Langová
Diplomová práce
Branded Entertainment
Branded Entertainment
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem branded entertainment, která pojednává o nových trendech v dnešním marketingu. Podkladem pro její vypracování je soubor shrnutých informací ze zahraničních a zároveň místních zdrojů. Práce popisuje nové techniky s konkrétními příklady, zároveň analyzuje do hloubky projekt dokumentárních cyklů, na kterém konkretizuje využití nových technik branded entertainment. Záměrem …víceAbstract:
This desertation considers the topic branded entertainment while discusses new trends in today´s marketing. Foreign and local sources will be the main materials for comleting the final work. It all describes new techniques together with specified exumples and also analyzes in deeper way a project of documentary series. Project make more specific the new techniques of branded entertainment. The main …víceKlíčová slova
Branded entertainment branded content product placement sponzoring branding videomarketing rebranding repositioning blurring lines brand marketingová kampaň nová marketingová strategie dokumentární projekt městské subkultury. Branded entertainment marketing capaign new merketing strategy documentary project urban subcultures.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x4iju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingu: Branded entertainment
Anna Pavlíčková -
Marketingová komunikace společnosti Blizzard Entertainment
Pavel Kymla -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl -
Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu.
Hana Jančiová -
Využití internetového marketingu v činnosti agentury CzechTourism
Lenka Doležalová