Veronika VINCKEROVÁ
Bachelor's thesis
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů
Burnout syndrom of special pedagogues
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice syndromu vyhoření u speciálních pedagogů v základních školách pro žáky se zdravotním postižením. Teoretická část práce vymezuje syndrom vyhoření v celé jeho šíří od příčin až k možnostem prevence. Dále jsou zde rozpracována specifika profese speciálního pedagoga včetně možné profesní zátěže v pedagogických profesích. V praktické části jsou interpretovány výsledky …moreAbstract:
The thesis focuses on the problematics of the burnout syndrome of special education teachers in primary schools for disabled children. The theoretical part defines the burnout syndrome in its full extent from its causes to the posibilites of prevention. Furthermore, this part contains the specifications of the special education teacher profession including its stress factors. The practical part interprets …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Accessible from:: 20. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Iveta Tichá
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VINCKEROVÁ, Veronika. Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-SV
Theses on a related topic
-
Profesní etika pro střední zdravotnické školy - výukové materiály pro žáky s metodickými pokyny pro odborné učitele
Hana Minaříková -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Vytvoření didaktické pomůcky pro žáky střední školy pro výuku typografie
Tomáš Chvála -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Využití systému SignWriting ve výuce na prvním stupni základní školy pro žáky se sluchovým postižením
Andrea Lázničková -
Tvorba didaktického materiálu k předmětu tělesná výchova pro žáky 1. stupně základní školy pro sluchově postižené
Monika TEPLÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights