Bc. Magda Frišová

Master's thesis

Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding

Communication Strategy of selected Company with Focus on Teambuilding
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření komunikační strategie vybrané firmy se zaměře-ním na teambuilding. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace služeb, ko-munikační strategie a komunikačních nástrojů a teambuildingu. V druhé části jsou zpraco-vány analýzy a další části marketingového výzkumu …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to create a communication strategy of a chosen company specialized in the field of tourism and teambuilding events' organization. The work is di-vided in three parts: theoretical, research and project part. The theoretical part brings new theoretical findings in the fields of marketing communication of services, communication strategies and tools and teambuilding. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Frišová, Magda. Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe