Potenciál značky Herbal Essences se zaměřením na udržitelnost. – Pavla Španihelová
Pavla Španihelová
Bakalářská práce
Potenciál značky Herbal Essences se zaměřením na udržitelnost.
The potential of the Herbal Essences brand with a focus on sustainability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá udržitelností a jeho potenciálem pro firmu Procter & Gamble. Pozornost je kladena zejména na značku Herbal Essences. V teoretické části je vysvětlena problematika udržitelnosti, udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti firem. V části praktické je seznámení se společností Procter & Gamble a jsou nastíněny aktivity v oblasti udržitelnosti. Dále je zde uskutečněna analýza …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with sustainability and it’s potencial for the company Procter & Gamble. The paper focuses mainly on the Herbal Essences brand. The theoretical part explains the issues of sustainability, sustainable development and corporate social responsibility. The practical part of the paper introduces the company Procter & Gamble and strategies for sustainability are outlined. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79732
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Hana Svobodová
- Oponent: Alena Plášková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79732
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia