Marketingová strategie pro modernizaci fitness centra pro ženy – Mgr. Martin Jelínek
Mgr. Martin Jelínek
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro modernizaci fitness centra pro ženy
The Marketing Strategy for the Modernization of the Fitness Center for Women
Anotace:
Bakalářská práce se snaží podat marketingový a manažerský pohled k navržení strategie, sloužící k modernizaci posilovny. Našim hlavním cílem bylo předložit návrh, jak zlepšit marketingovou strategii pro modernizaci vybraného fitness centra se zaměřením na ženy. Bylo popsáno stávající prostředí posilovny v oblasti managementu a marketingu, konkurenční prostředí podobných zařízení ve vybraném regionu …víceAbstract:
This thesis is striving to give marketing and management views on how to devise strategy which should serve for a modernization of a gym. Our main objective was to submit proposal on how to improve marketing strategy for modernization of this fitness center for women. In the thesis was described existing design in the area of management and marketing, external environment of our competitors in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ogbfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Agile change management as a potential answer to handle the requirements for change management in a dynamic business environment
Elena Julia Grocholski -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář -
Environmentální management jako nástroj řízení ochrany životního prostředí v podniku Teplárna Strakonice a.s.
Jiří JIRKA -
Analýza konkurence
Kateřina Angerová -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová