Studenti se specifickými potřebami na vysoké škole – Kateřina HUDEČKOVÁ
Kateřina HUDEČKOVÁ
Master's thesis
Studenti se specifickými potřebami na vysoké škole
Students with specific needs at the university
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na inkluzi v terciárním vzdělávání a pohled vysokoškolských pedagogů na tuto problematiku. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, které se zabývají terciárním vzděláváním v České republice, studenty se specifickými potřebami na vysokých školách a pracovní pozicí akademického pracovníka, jeho profesními kompetencemi a postoji k inkluzivnímu vzdělávání. V praktické …moreAbstract:
This thesis focuses on inclusion in tertiary education and the perspective of university educators on this issue. The theoretical section is divided into three chapters dealing with tertiary education in the Czech Republic, students with specific needs in universities and the position of an academic, his professional competences and attitude towards inclusive education. In practical terms, both quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2021
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUDEČKOVÁ, Kateřina. Studenti se specifickými potřebami na vysoké škole. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika pro učitele
Theses on a related topic
-
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Asistenční technologie a student se sluchovým postižením na vysoké škole
Petr HANZÁLEK -
Student se specifickými potřebami v terciárním vzdělávání
Jana PASZOVÁ -
Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole
Kateřina ŽVAKOVÁ -
Analýza podmínek Ostravské univerzity v Ostravě k inkluzivnímu vzdělávání studentů se specifickými potřebami
Lucie PIŇOSOVÁ -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Inkluze dětí s poruchami autistického spektra do běžné mateřské školy
Diana BĚHALOVÁ -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká