Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností – Ing. Jan Doležil
Ing. Jan Doležil
Bakalářská práce
Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností
Metamorphoses Advertising Marketing Communications in Response to Changes in the Concept of Marketing Activities
Anotace:
Bakalářská práce se v úvodu zabývá marketingový mixem. Především pak marketingovým komunikačním mixem a v další kapitole dopodrobna rozebírá reklamu, její stručnou historii, poté jako nástroj marketingové komunikace a její členění podle typu médií, pro které je reklamní komunikát připraven. Dále je rozebrána problematika marketingových koncepcí, jakožto teoretického východiska pro rozbor kazuistik …víceAbstract:
At the beginning this thesis deals with the marketing mix. Especially the marketing communication mix and then in the next chapter discusses advertising in detail, its brief history, then as a marketing communication tool and its breakdown by type of media for which the advertising communiqué is prepared. The last part introduces marketing concepts as a theoretical basis for the analysis of case studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/niho3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova