Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností – Ing. Jan Doležil
Ing. Jan Doležil
Bachelor's thesis
Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností
Metamorphoses Advertising Marketing Communications in Response to Changes in the Concept of Marketing Activities
Abstract:
Bakalářská práce se v úvodu zabývá marketingový mixem. Především pak marketingovým komunikačním mixem a v další kapitole dopodrobna rozebírá reklamu, její stručnou historii, poté jako nástroj marketingové komunikace a její členění podle typu médií, pro které je reklamní komunikát připraven. Dále je rozebrána problematika marketingových koncepcí, jakožto teoretického východiska pro rozbor kazuistik …moreAbstract:
At the beginning this thesis deals with the marketing mix. Especially the marketing communication mix and then in the next chapter discusses advertising in detail, its brief history, then as a marketing communication tool and its breakdown by type of media for which the advertising communiqué is prepared. The last part introduces marketing concepts as a theoretical basis for the analysis of case studies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/niho3/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽIL, Jan. \textit{Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v~závislosti na změnách koncepce marketingových činností}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/gxwawu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova