Ing. Jan Doležil

Bachelor's thesis

Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností

Metamorphoses Advertising Marketing Communications in Response to Changes in the Concept of Marketing Activities
Abstract:
Bakalářská práce se v úvodu zabývá marketingový mixem. Především pak marketingovým komunikačním mixem a v další kapitole dopodrobna rozebírá reklamu, její stručnou historii, poté jako nástroj marketingové komunikace a její členění podle typu médií, pro které je reklamní komunikát připraven. Dále je rozebrána problematika marketingových koncepcí, jakožto teoretického východiska pro rozbor kazuistik …more
Abstract:
At the beginning this thesis deals with the marketing mix. Especially the marketing communication mix and then in the next chapter discusses advertising in detail, its brief history, then as a marketing communication tool and its breakdown by type of media for which the advertising communiqué is prepared. The last part introduces marketing concepts as a theoretical basis for the analysis of case studies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní