Komunikační strategie české fotbalové reprezentace – Bc. Filip Mašek
Bc. Filip Mašek
Diplomová práce
Komunikační strategie české fotbalové reprezentace
Czech National Football Team Communication Strategy
Anotace:
Práce se zabývá tématem vnímání české fotbalové reprezentace veřejností. Cílem práce je předložení návrhu ke zlepšení v oblasti marketingové komunikace české fotbalové reprezentace. Návrh je tvořen na základě analýzy vnímání české fotbalové reprezentace veřejností a porovnání vývoje vnímání od roku 2018 do 2021. V analytické části práce jsou prezentovány informace z konzultací se zaměstnancem společnosti …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of public perception of the Czech national football team. The aim of the work is to present a proposal for improvement in the field of marketing communication of the Czech national football team. The proposal is based on an analysis of the perception of the Czech national football team and a comparison of the development of perceptions from 2018 to 2021. The analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Vizuální a komunikační styl sportovního a restauračního zařízení
Eunice Sojková -
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Blanka Hronová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk
Název
Vložil
Vloženo
Práva