Komunikační mix společnosti RABBIT, a.s. – Bc. František Herout
Bc. František Herout
Bachelor's thesis
Komunikační mix společnosti RABBIT, a.s.
Communication mix of the RABBIT, a.s.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti RABBIT Trhový Štěpánov, a.s. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačního mixu zmíněné společnosti a zároveň tvorba několika doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část práce je věnována definování základních pojmů marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu a …moreAbstract:
The bachelor work is focused on detailed description of comunication mix instruments and its applications at company RABBIT Trhovy Stepanov, a.s. The main objective of this thesis is to analyze the communication mix of that society, while making several recommendations to improve it. The theoretical part is devoted to defining the basic concepts of marketing, marketing mix and communication mix and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Herout, František. Komunikační mix společnosti RABBIT, a.s.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova