Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely – Bc. David Vyšín
Bc. David Vyšín
Master's thesis
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
Abstract:
Elektronický obchod prochází každoročně intenzivním vývojem jako reakce na rozvoj informačních a komunikačních technologií. Elektronické obchodování má významný, avšak různorodý vliv na analýzu vybraných segmentů elektronického obchodování v období hospodářských krizích v letech 2021 a 2022. Výsledky byly vyhodnoceny pomocí Meta údajů, které byly analyzovány pomocí nástrojů Google Analytics, Google …moreAbstract:
E-commerce undergoes intense development every year in response to the development of information and communication technologies. E-commerce has a significant but diverse impact on the analysis of selected e-commerce segments during the economic crises of 2021 and 2022. The results were evaluated using metadata analysed using Google Analytics, Google AdSense, and Supermetrics tools. The research was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ow02o/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYŠÍN, David. \textit{Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/gy5zxp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva