Zhodnocení věrnostního programu – Kateřina Valečková
Kateřina Valečková
Bakalářská práce
Zhodnocení věrnostního programu
Loyalty Programme Assesment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na věrnostní program obchodního řetězce Albert v podobě aplikace Můj Albert. Mimo porovnání tohoto programu s programy konkurenčních obchodních řetězců je cílem práce zhodnotit vnímání programu zákazníky, identifikovat aspekty ovlivňující účast v tomto programu a navrhnout možná vylepšení na základě výsledků dotazníkového šetření a nabídky konkurence. Teoretická část práce …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the loyalty programme of the company Albert in the form of the Můj Albert app. In addition to comparing this programme with the programmes of other retail chains in the Czech Republic, the aim of the thesis is to evaluate the perception of the programme by customers, to identify the aspects affecting participation in this programme and to suggest possible improvements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88909
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Dominika Wachtlová -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Věrnostní programy v nezávislých hotelech
Aneta Kvizdová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Effective use of sales promotion tools in retail
Ľudmila VAŠKOVÁ