Expanze podniku INTERKOMPLET, s.r.o. na zahraniční trh – Anna Žižková
Anna Žižková
Bachelor's thesis
Expanze podniku INTERKOMPLET, s.r.o. na zahraniční trh
Expansion of INTERKOMPLET, s.r.o. into a Foreign Market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit možnosti vstupu firmy INTERKOMPLET, s. r. o. na německý trh, vybrat vhodnou formu vstupu pro zvolenou firmu a stanovit doporučení pro efektivní vstup na tento trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Úvodní kapitoly v teoretické části se zabývají teoretickou rešerší. Tato rešerše se zaměřuje na definování základních pojmů mezinárodního obchodu …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the entry possibilities of INTERKOMPLET, s.r.o. into a German market, choose a suitable form of entry for the chosen company and establish recommendations for effective entry into the foreign market. The bachelor's thesis is divided into a theoretical and a practical part. The introductory chapters in the theoretical part deal with theoretical research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Blanka Brandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žižková, Anna. Expanze podniku INTERKOMPLET, s.r.o. na zahraniční trh. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
International Economic Relations / International Trade
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Mezinárodní humanitární právo v prostředí ozbrojených sil České republiky
Eva Vitámvásová -
Zákaz použití síly v mezinárodním právu
Matěj Kubiš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights