Využití prvků výchovné dramatiky a dramaterapie při práci s osobami se zdravotním postižením – Marcela Nedjalkovová
Marcela Nedjalkovová
Bachelor's thesis
Využití prvků výchovné dramatiky a dramaterapie při práci s osobami se zdravotním postižením
Utilization of elements of dramatical education and dramatherapy in working with handicapped persons
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá postoj dětí intaktních a dětí se speciálními potřebami ke vzájemné kooperaci na letním táboře. Společné soužití dětí prolamuje bariéry a náhled intaktních dětí na osoby se speciálními potřebami se stává zdravější a buduje přirozené vztahy mezi dětmi. V průběhu tábora byly využity prvky dramaterapie a výchovné dramatikyAbstract:
The bachelor theses investigates attitude of intact children and children with special needs towards a cooperation during the stay at summer camp. The common life of children breaks barriers and opinion of intact children on children with special needs becomes more healthy and builds natural relationship amongst children. The elements of dramatherapy and dramatical eduaction were used during a course …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
- Supervisor: Milan Valenta
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEDJALKOVOVÁ, Marcela. \textit{Využití prvků výchovné dramatiky a dramaterapie při práci s osobami se zdravotním postižením}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2008. Available from: https://theses.cz/id/gzk0do/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Theses on a related topic
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Asistent pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami v našem školství
Jitka Marczicsuková -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Montessori metoda se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Drozdová -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová