Projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s. – Bc. Pavel HAVLÍČEK
Bc. Pavel HAVLÍČEK
Master's thesis
Projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s.
Project of implementation of elements CRM in company Ortika a.s.
Abstract:
Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je důležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti. Hlavním úkolem praktické části bylo zanalyzování situace ve společnosti Ortika …moreAbstract:
The significance of permanent and beneficial customers for company{\crq}s success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers. Present progress and extensity of soluting of CRM is in big scale qualified by expansion of information technologies and implementing of complex of information systems into activity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
3626
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLÍČEK, Pavel. Projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Jan Kačírek -
Analýza CRM systému Salesforce v praxi
Veronika Pospíšilová -
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Marie Bulánková -
Event Management and CRM of the Selected Company
Tereza Nová -
Analýza a úprava stávajícího systému CRM ve vybrané stavební společnosti
Lukáš Lehnert -
Systém CRM ve společnosti Hotel International Brno
Jakub Kutnohorský -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Lenka Němcová