Identifikace a stanovení vybraných aditiv v polymerní matrici – Veronika Parkanová
Veronika Parkanová
Bakalářská práce
Identifikace a stanovení vybraných aditiv v polymerní matrici
Identification and Determination of Selected Additives in the Polymer Matrix
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá materiálovou charakterizací vybraných obalových materiálů pro potraviny dostupných na českém trhu. Praktická část je zaměřena na polymerní nápojové kelímky a misky. Jednotlivé vzorky se určují podílem anorganických a organických složek pomocí metody stanovení popela podle ČSN EN ISO 3451. Organické látky a polymerní matrice byly identifikovány plynovou chromatografií. Identifikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the material characterization of selected food packaging materials available on the Czech market. The practical part is focused on polymer drinking cups and bowls. The content of inorganic and organic proportion of samples was determined by standard ČSN EN ISO 3451: Determination of ash. Organic substances and polymer matrices were identified by gas chromatography. Matrix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Parkanová, Veronika. Identifikace a stanovení vybraných aditiv v polymerní matrici. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemie a technologie materiálů / Materiálové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ -
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
Veronika Loudová