Bc. Veronika Votrubová

Bachelor's thesis

Podíl reklamy na problémech soudobého způsobu života společnosti

Advertising Participation in the Problems of the Topical life of the Society
Anotácia:
Předkládaná práce se v teoreticko-metodologické části zaměřuje na vliv reklamy na společnost a její životní styl. Reklama je významným fenoménem současné doby, která může ovlivňovat hodnoty člověka, jeho sociální, etické, ekonomické i estetické vnímání. V této části je společnost popsána ze dvou stěžejních hledisek: jako informační společnost, ve které hraje nejdůležitější roli přístup k informacím …viac
Abstract:
Presenting work is focused in its theoretical part on advertising and promotion influence of society and lifestyle. Advertising is an important phenomenon of the present time that can have an effect on the human value attitudes, his social, ethical, economical and aesthetic perception. In this part, the society is viewed from two significant aspects: firstly, as information society, in which the most …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní