Podíl reklamy na problémech soudobého způsobu života společnosti – Bc. Veronika Votrubová
Bc. Veronika Votrubová
Bachelor's thesis
Podíl reklamy na problémech soudobého způsobu života společnosti
Advertising Participation in the Problems of the Topical life of the Society
Anotácia:
Předkládaná práce se v teoreticko-metodologické části zaměřuje na vliv reklamy na společnost a její životní styl. Reklama je významným fenoménem současné doby, která může ovlivňovat hodnoty člověka, jeho sociální, etické, ekonomické i estetické vnímání. V této části je společnost popsána ze dvou stěžejních hledisek: jako informační společnost, ve které hraje nejdůležitější roli přístup k informacím …viacAbstract:
Presenting work is focused in its theoretical part on advertising and promotion influence of society and lifestyle. Advertising is an important phenomenon of the present time that can have an effect on the human value attitudes, his social, ethical, economical and aesthetic perception. In this part, the society is viewed from two significant aspects: firstly, as information society, in which the most …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c8hfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální smog z hlediska informační ekologie
Dana Katrňáková -
Vytváření logotypu společnosti
Kateřina Lepková -
Proces vytváření nového logotypu společnosti
Kateřina Kykalová -
Postup při tvorbě logotypu společnosti Skappa a jeho využití
Markéta Maříková -
Návrh optimálního řešení propagace pro společnost působící v oboru tvorby logotypů, tiskové grafiky a tvorby internetových stránek
Radka Černohousová -
Význam,tvorba a vývoj logotypu společnosti
Robin Remsa -
Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.
Marek HOBLÍK -
Panteon heraldických figur jako cesta k logotypu
Ondřej MACOUN