Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením – Lenka MILICHOVSKÁ
Lenka MILICHOVSKÁ
Bachelor's thesis
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Didactic tool according to Montessori pedagogy as the instrument for disabled child development
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu didaktické pomůcky dle zásad pedagogiky Montessori jako nástroje pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením. Teoretická část práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola je zaměřena na jedince se zdravotním postižením. Druhá kapitola popisuje specifika vývoje dítěte předškolního věku a nabízí srovnání se specifiky …viacAbstract:
This bachelor´s thesis focuses on creating a teaching aid according to Montessori principles of education, an aid which serves as a tool for development of spatial orientation of pre-school children with disabilities. The theoretical part is divided into six chapters. The first chapter centres on disabled individuals. The second chapter describes the specifics of pre-school children´s development and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Zverejniť od: 4. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Míková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILICHOVSKÁ, Lenka. \textit{Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gztutl/.
Jak správně citovat práci
MILICHOVSKÁ, Lenka. Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj vztahu k tradicím v Montessori prostředí
Markéta MIKULENKOVÁ -
Těžba uranu v prostoru Dolní Rožínky a zdravotní rizika horníků
Ladislava Klusáková -
Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně
Michaela Jirková -
Obrazový slovník gymnastického názvosloví jako didaktická pomůcka pro studenty Střední pedagogické školy v Hradci Králové
Jiří Procházka -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Didaktické pomůcky pro rozvoj kompenzačních činitelů u dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Natálie KORCOVÁ -
Program logopedické intervence pro předškolní věk
Pavlína MAREŠOVÁ -
Herní předmět pro předškolní věk
Jonatan PRŮŠA
Názov
Vložil
Vložené
Práva