Prieskum vnímania nových foriem marketingovej komunikácie – Bc. Beáta Kováčová Konczová
Bc. Beáta Kováčová Konczová
Bakalářská práce
Prieskum vnímania nových foriem marketingovej komunikácie
Research new forms marketing communications
Abstract:
In this these we are dealing with a problematic of marketing and marketing communications. In the first part, we focuse on theoretical basics of marketing communications. We address its four main instruments – advertisement, sale promotion, direct sale and public relations. We describe some new particular forms of marketing communication like buzz marketing, guerilla marketing or CRM. In practic part …víceAbstract:
V práci sa zaoberáme problematikou marketingu a marketingovej komunikácie. V prvej časti rozoberáme teoretickú podstatu marketingovej komunikácie. Venujeme sa najmä jej hlavným prostriedkom – reklame, osobnému predaju, podpore predaja a práci s verejnosťou. Popíšeme tiež vybrané nové formy marketingovej komunikácie ako napr. buzz marketing, guerilla marketing alebo systém CRM. V praktickej časti analyzujeme …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fz1q1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz