Lenka Mrkvová

Bakalářská práce

Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove

Evolution of beauty ideal in marketing with focus on marketing campaign of the Dove company
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je analýza pojetí, vnímání a zobrazení ženské krásy v průběhu staletí až do současné doby s detailním zaměřením na odlišné vyobrazení ženské krásy v dnešní marketingové komunikaci především prostřednictvím kampaně značky Dove. Práce je rozdělena na 3 tématické oddíly. První oddíl se zaměřuje na definice spojené s marketingem a marketingovou komunikací, druhý oddíl se zaobírá …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to anylyze conception, perception and presentation of women's beauty over the centuries until today with a detailed focus on different illustration of women's beauty in contemporary marketing communication, especially in the marketing campaign of the Dove company. The work is divided into 3 different parts. The first part focuses on definitions connected with marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21298

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management