Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA – Veronika Doleželová
Veronika Doleželová
Bachelor's thesis
Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA
Analysis of Opportunity for the Founding of Retail TETA New Subsidiary
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza příležitosti pro založení pobočky maloobchodu TETA. Teoretická část se zabývá konkurencí, financemi, personální politikou, SWOT a PORTER analýzou. V praktické části je představena společnost TETA a charakteristika drogistického subodvětví. V následujícím bodě je rozebráno okolí prodejny, které se hodnotí podle demografické analýzy, která je pro všechny regiony stejná …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is analysis of opportunities for establishing branch retail TETA. The theoretical part deals with competition, finances, personal politics, and SWOT and PORTER analysis. In the practical part is introduced company TETA and there is characteristic of chemist's subindustry. In following point there is analyzed store surroundings which is judged due to demographic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2014
Accessible from:: 22. 8. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽELOVÁ, Veronika. \textit{Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/h0u95u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Doleželová, Veronika. Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Finanční projekt jako součást podnikatelského plánu nové firmy
Markéta Kukučová -
Marketingová analýza produktů finanční společnosti
Richard Kubiena -
Analýza marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní, o.p.s.
Kateřina Pavlíková -
Posouzení finanční situace vybraného podniku jako součást strategické analýzy
Kateřina Holišová -
Význam citlivostní analýzy pro marketingové aktivity developerských projektů
Hana Jindřichová -
Finanční a marketingová analýza firmy AXEM s.r.o.
Martina Smolková -
Analýza finanční situace vybraného podniku
Viktoriia Arutiunova