Pavla Hajdíková
Bachelor's thesis
Vytvoření image prodejny
Shop Image Creation
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Vytvoření image prodejny a pro lepší pochopení, je zde tento význam vysvětlen a analyzován na firmě Jiřího Hajdíka, který se zabývá maloobchodní činností, prodejem dětského zboží a vína. Cílem této bakalářské práce je popsat postup vytvoření image prodejny firmy Jiřího Hajdíka. Dílčím cílem je zhodnocení dosavadního působení firmy na trhu. Je zde vysvětleno, …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with Shop Image creation and for better understanding, here is the meaning explained and analyzed for Jiří Hajdík´s company that deals with retail activities, children's goods and selling wine. The aim of this thesis is to describe how to create an image of Jiří Hajdík´s retail business. A partial aim is to evaluate the company´s market. There is explained what the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedúci: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hajdíková, Pavla. Vytvoření image prodejny. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák -
Komunikační strategie společnosti Slevomat
Michal Eloga -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Vytvoření komunikační strategie na nastupující generace pro sítě čerpacích stanic
Martin Dostál -
Tvorba komunikační strategie pro podnik vstupující na trh
Denisa Lobová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Linda Oprchalová -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva