Analýza e-loajality vybraného podniku – Bc. Tomáš Korbel
Bc. Tomáš Korbel
Master's thesis
Analýza e-loajality vybraného podniku
Analysis of e-loyalty of a selected company
Anotácia:
Tato diplomová práce se primárně věnuje analýze elektronické loajality (e-loajality) ve vybrané společnosti. Detailně prozkoumává faktory, které mají vliv na loajalitu zákazníků v digitálním prostředí a snaží se navrhnout efektivní strategie pro její zvýšení. Práce obsahuje teoretický přehled relevantních konceptů, metodologii výzkumu a praktickou část, která se zaměřuje na identifikaci klíčových příležitostí …viacAbstract:
This thesis is primarily concerned with the analysis of e-loyalty in a selected company. It explores in detail the factors that influence customer loyalty in the digital environment and tries to suggest effective strategies to increase it. The thesis contains a theoretical overview of relevant concepts, research methodology and a practical part that focuses on identifying key opportunities for strengthening …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zte6h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová -
Věrnostní programy online?
Martina VYBÍRALOVÁ -
Koaliční a věrnostní programy
Lenka Tománková -
Věrnostní programy online?
Martina VYBÍRALOVÁ -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong