Bc. Tomáš Korbel

Diplomová práce

Analýza e-loajality vybraného podniku

Analysis of e-loyalty of a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se primárně věnuje analýze elektronické loajality (e-loajality) ve vybrané společnosti. Detailně prozkoumává faktory, které mají vliv na loajalitu zákazníků v digitálním prostředí a snaží se navrhnout efektivní strategie pro její zvýšení. Práce obsahuje teoretický přehled relevantních konceptů, metodologii výzkumu a praktickou část, která se zaměřuje na identifikaci klíčových příležitostí …více
Abstract:
This thesis is primarily concerned with the analysis of e-loyalty in a selected company. It explores in detail the factors that influence customer loyalty in the digital environment and tries to suggest effective strategies to increase it. The thesis contains a theoretical overview of relevant concepts, research methodology and a practical part that focuses on identifying key opportunities for strengthening …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management