Karin Lörincová

Diplomová práce

Brand audit vybrané značky

Brand audit of the selected brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá auditem značky dětských příkrmů. Tato práce shrnuje dosavadní poznatky a definuje pojmy k danému tématu. Představuje charakteristiky trhu dětské výživy a jeho trendy. V praktické části je analyzováno vnímání spotřebitelů a jejich postoje k dětským příkrmům obecně, ale hlavně k příkrmům značky Gerber a jejím dvěma konkurentům. Za tímto účelem byl proveden netnografický výzkum …více
Abstract:
The aim of this thesis is to conduct brand audit of the selected brand. This thesis summarizes the knowledge and defines the concepts related to the topic. It presents the characteristics of the baby food market and its trends. In the practical part, the perception of consumers and their attitudes towards baby food in general, but mainly towards the brand Gerber and its two competitors, are analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Alena Fišerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90054