Podnikatelské prostředí Brazílie – Veronika Mohlová
Veronika Mohlová
Bakalářská práce
Podnikatelské prostředí Brazílie
Business environment of Brazil
Anotace:
Cílem bakalářské práce je strategicky analyzovat makrookolí podnikatelského prostředí Brazílie a jak se na daném prostředí podílí stát. Na zpracování současného stavu makrookolí daného podnikatelského prostředí je použita PEST analýza, která je rozšířena o část legislativní a část kulturní. Makrookolí podnikatelského prostředí se tak jako PEST analýza skládá ze čtyř faktorů. Faktorů politických, ekonomických …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to strategically analyze the macro-environment of Brazil’s business environment and to analyze how does the state partake in it. A PEST analysis is used for this purpose and is extended by legislative and cultural factors. The macro-environment of a business environment is composed of four factors as well as the PEST analysis. Political, economic, social, and technological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82951
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Martina Jiránková
- Oponent: Pavla Neumannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82951
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová