Bc. Peter Horčiak

Diplomová práce

Využitie marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta

The using of marketing tools in selling of financial products and their influence at the customer satisfaction
Abstract:
The goal of this diploma paper is to provide the reader with overview on usage of particular marketing tools during realization of marketing products and demonstrate influence of these tools on the customer’s satisfaction. In the theoretical part, we described the various marketing tools such as product, price, distribution, promotion, personnel, processes and environment. At the same time in the final …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je analyzovanie využitia vybraných marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta. V teoretickej časti sme popísali jednotlivé marketingové nástroje ako sú produkt, cena, distribúcia, komunikácia, personál, procesy a prostredie. Zároveň v záverečnej časti prvej kapitoly sme charakterizovali ako jednotlivé nástroje vplývajú na spokojnosť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Vladimír Šagát, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK