Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci – Bc. Klára Haratková
Bc. Klára Haratková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Marketing communication of Rynek tea house in Třinec
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci čajovny Rynek v Třinci, moderního podniku nabízejícího široký sortiment kvalitních čajů a vodních dýmek, sloužícího jako místo pro relaxaci a společenská setkání. Cílem bakalářské práce je podat návrhy na vytvoření marketingové komunikace čajovny Rynek v Třinci a na zlepšení nabídky služeb. Teoretická část se bude zabývat problematikou gastronomických …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication of Rynek Tea House in Třinec, a modern establishment offering a wide range of quality teas and water pipes, serving as a place for relaxation and social gatherings. The aim of the bachelor's thesis is to propose suggestions for creating marketing communication for Rynek Tea House in Třinec and for improving the service offerings. The theoretical …víceKlíčová slova
marketingová komunikace čajovna Rynek Třinec kvalitní čaje vodní dýmky relaxace dostupnost konkurenční prostředí malé a střední podniky marketingový potenciál marketing služeb gastronomie průzkum marketingové komunikace dotazníkové šetření pozorování řízený rozhovor nákladová kalkulace nové formy komunikace zvýšení spokojenosti zákazníků implementace doporučení kalkulace nápojů tvorba produktu analýza aktivit sociální média zákaznické zážitky tržní analýza optimalizace procesů efektivní komunikační strategie inovace služeb tea house Rynek service marketing customer satisfaction enhancement product development customer support hookah
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/npl2d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dominik Švarc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch a turismus / Cestovní ruch a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová -
Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s.
Jana Ciepliková -
Marketingová komunikace vybraného spolku
Lucie Benediktová