Bc. Klára Haratková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci

Marketing communication of Rynek tea house in Třinec
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci čajovny Rynek v Třinci, moderního podniku nabízejícího široký sortiment kvalitních čajů a vodních dýmek, sloužícího jako místo pro relaxaci a společenská setkání. Cílem bakalářské práce je podat návrhy na vytvoření marketingové komunikace čajovny Rynek v Třinci a na zlepšení nabídky služeb. Teoretická část se bude zabývat problematikou gastronomických …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication of Rynek Tea House in Třinec, a modern establishment offering a wide range of quality teas and water pipes, serving as a place for relaxation and social gatherings. The aim of the bachelor's thesis is to propose suggestions for creating marketing communication for Rynek Tea House in Třinec and for improving the service offerings. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/npl2d/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dominik Švarc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch a turismus / Cestovní ruch a turismus