Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání – Ing. Lucie Mesteková
Ing. Lucie Mesteková
Bachelor's thesis
Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání
Suggestion of methods for self-directed learning in vocational education
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývala autonomií žáka a jeho sebeřízeným učením. Hlavním cílem práce bylo navrhnout metody, které by měly vést žáky odborné střední školy v oboru cestovní ruch k sebeřízenému učení. V teoretické části byly definovány pojmy autonomie žáka a sebeřízené učení, formulovány styly a strategie učení, vysvětlen rozdíl mezi řízeným a sebeřízeným učením. Byla provedena analýza vybraných …viacAbstract:
The bachelor's thesis dealt with learner autonomy and self-directed learning. The main aim of the thesis was to propose methods to guide the students of a vocational secondary school in the field of tourism towards self-directed learning. The theoretical part defined the concepts of learner autonomy and self-directed learning, formulated learning styles and strategies, and explained the difference …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedúci: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Tomšíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MESTEKOVÁ, Lucie. \textit{Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institute of Education and Communication. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/h1gylz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme:
Pedagogy for Teachers of Practical Training
Práce na příbuzné téma
-
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
Motivace žáků vybraných demokratických škol k učení
Adéla Klírová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva