Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele – Gabriela Nešporová
Gabriela Nešporová
Bachelor's thesis
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Advertising on Instagram and its Influence on Customers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na Instagramu a její vliv na spotřebitele. Cílem této práce je zjistit, jak reklamy ovlivňují spotřebitele a jaké jsou jejich znalosti v oblasti regulace reklamy. Teoretická část práce definuje reklamu z hlediska marketingu a popisuje její druhy a historii. Dále se tato část věnuje aplikaci Instagram a popisuje, s jakými druhy reklam se může spotřebitel …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on advertising on Instagram and its impact on consumers. The aim of this work is to determine how advertisements influence consumers and what their knowledge is in the area of advertising regulation. The theoretical part of the thesis defines advertising from a marketing perspective and describes its types and history. This section also focuses on the Instagram application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149801
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2023
- Supervisor: Pavel Godický
- Reader: Tomáš Mizerák
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Theses on a related topic
-
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Regulace reklamy humánních léčivých přípravků v ČR a SR
Monika Poliaková -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Etická regulace reklamy v České republice, Velké Británii a Francii
Adéla Weczerková -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ