Marketingový význam body image současných městských subkultur – Miroslav Vodráško
Miroslav Vodráško
Master's thesis
Marketingový význam body image současných městských subkultur
The marketing significance of the body image of urban subcultures
Abstract:
Naše tělo bylo zobrazováno lidmi po staletí. Díky rozvoji moderních technologií na přelomu tisíciletí však nastává spousta změn. Internet a sociální sítě se stávají nepostradatelnou součástí našich životů, mnohdy dokonce závislostí. Zobrazování lidského těla v on-line prostředí přináší nové rozměry. Urbanizace velkých měst mění životní styl mladé generace v porovnání s jejich rodiči. Orientace ve společnosti …moreAbstract:
Our body has been shown by people for centuries. There are many changes with the development of the modern technologies at the turn of the millennium. The Internet and social networks are becoming the indispensable part of our lives, often even addictions. A visualization of the human body brings new dimensions in the online environment. Urbanization of large cities changes the lifestyle of the young …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71457
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2017
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Projevy body image ve spotřebním chování specifické ženské subkultury
Veronika Bartošová -
Body image a jeho role ve specifické subkultuře
Miroslav Štefan Bátorek -
Body Image v kontextu soudobé společnosti
Igor Rolínek -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá