Analýza sponzorských a filantropických aktivit podniku – Ing. Petra Břenková
Ing. Petra Břenková
Master's thesis
Analýza sponzorských a filantropických aktivit podniku
Analysis of sponsorship and philanthropic activities
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „ Analýza sponzorských a filantropických aktivit“ je analyzovat přístup vybraného podniku k těmto aktivitám. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá popisem problematiky sponzorských a filantropických aktivit a pokouší se porovnat tyto dvě aktivity z několika různých hledisek. Pozornost je věnována také metodám, které lze využít pro měření efektivity těchto …viacAbstract:
The intention of the submitted thesis „Analysis of sponsorship and philanthropic activities“ is to analyze the approach of selected company to these activities. The thesis consists of three parts. The theoretical part deals with describing of sponsorship and philanthropic activities and tries to compare these activities in different criterions. The special attention is paid to methods of measuring …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cxtft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Aplikace metody Overall equipment effectiveness ve společnosti Holz Schiller
Rostislav Bušek -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka -
Metody, principy a efektivita monitorace glykemie
Jana Hinzeová -
Effectiveness, usability and evaluation of Developer Testing
Peter Strieška -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová