Strategické řízení a rozhodování v restauračním provozu – Bc. Jakub Horáček
Bc. Jakub Horáček
Master's thesis
Strategické řízení a rozhodování v restauračním provozu
Strategic management and decision-making of restaurant
Anotácia:
Cílem diplomové práce je provedení analýzy vybraného restauračního zařízení a zjištěných informací bude navržen strategický plán vedoucí k naplnění stanovených cílů. Diplomová práce má dále za cíl odpovědět na výzkumné otázky, kterými jsou: 1. V jakém prostředí se pivovar Marina nachází a jaký má potenciál prosadit se v daném odvětví? 2. Kdo představuje pro pivovar Marina největší konkurenci a v jakých …viacAbstract:
The aim of this dissertation thesis is an analysis of the selected restaurant facility and the information gathered will be proposed strategic plan for the fulfillment of the objectives set. This thesis further aims to answer research questions, which are: 1. In what environment is the brewery Marina located and what has the potential to succeed in the industry? 2. Who is the biggest brewery Marina …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11338/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁČEK, Jakub. \textit{Strategické řízení a rozhodování v restauračním provozu}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/h1uskb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybrané destinace CR
Kristýna Jelínková -
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín
Daniela Sedláčková -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová strategie společnosti Fat Cat Pub & Brewery
Adéla Havelková -
Analýza marketingového řízení v pivovaru Wywar
Lucia Michálková