Štěpán FRK, DiS.

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science

Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science
Abstract:
In my Bachelor work I am dealing with customer satisfaction measurement. Concretely I am polling satisfaction of the users of the Centre for Health Science in Inverness, Scot-land with services provided here. I am also analysing their needs and preferences especially regarding communication media. I have executed a questionnaire survey amongst internal and external users of the centre. Information …more
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2008
Accessible from:: 22. 8. 2010
Identifier: 10328

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2008
  • Supervisor: B.A. Lindsey Moodie

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRK, Štěpán. Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 08. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 8. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.