Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science – Štěpán FRK, DiS.
Štěpán FRK, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science
Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science
Abstract:
In my Bachelor work I am dealing with customer satisfaction measurement. Concretely I am polling satisfaction of the users of the Centre for Health Science in Inverness, Scot-land with services provided here. I am also analysing their needs and preferences especially regarding communication media. I have executed a questionnaire survey amongst internal and external users of the centre. Information …moreAbstract:
V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2008
Accessible from:: 22. 8. 2010
Identifier:
10328
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2008
- Supervisor: B.A. Lindsey Moodie
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRK, Štěpán. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/h1yq00/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRK, Štěpán. Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 08. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Průzkum spokojenosti zákazníků a trvalá péče o zákazníky
Michal Toman -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků firmy
Jana Hroudová -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
Kateřina Šefčíková