Implementace CRM v bankovním sektoru – Michal Pernikl
Michal Pernikl
Diplomová práce
Implementace CRM v bankovním sektoru
Implementation of CRM in banking sector
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá oblastí informačních systémů využívaných pro podporu řízení vztahů se zákazníky v organizacích. Problematika CRM systémů je v této práci řešena z pohledu jejich implementace a zacílena na bankovní sektor. Cílem této práce je vytvořit návrh věcného postupu implementace CRM systému v bankovním sektoru, který bude představovat návod, jehož účelem bude poskytovat doporučení …víceAbstract:
This diploma thesis is concerned with the information systems used to support customer relationship management in organizations. The issue of CRM systems is discussed in this thesis in terms of their implementation and focusing on the banking sector. The aim of this work is to design the physical procedure of implementation of the CRM system in the banking sector, which will provide guidance, whose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
- Vedoucí: Miloš Maryška
- Oponent: Jan Hromas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Development and Implementation of Project Management Framework in Software Company
Maksym Rodin -
Project of Implementation of Economic Value Added concept for Increasing Financial Performance in the Selected Company
Alexey Popov -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Trendy v oblasti podnikových IS (sociální sítě, social CRM)
Pavel Bartušek -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Analýza implementace prvků systému CRM v podniku BOST SK
Veronika ROJKOVIČOVÁ -
Vliv metod vývoje SW na kritické faktory úspěšnosti projektu
Martin Balucha