Michal Pernikl

Diplomová práce

Implementace CRM v bankovním sektoru

Implementation of CRM in banking sector
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá oblastí informačních systémů využívaných pro podporu řízení vztahů se zákazníky v organizacích. Problematika CRM systémů je v této práci řešena z pohledu jejich implementace a zacílena na bankovní sektor. Cílem této práce je vytvořit návrh věcného postupu implementace CRM systému v bankovním sektoru, který bude představovat návod, jehož účelem bude poskytovat doporučení …více
Abstract:
This diploma thesis is concerned with the information systems used to support customer relationship management in organizations. The issue of CRM systems is discussed in this thesis in terms of their implementation and focusing on the banking sector. The aim of this work is to design the physical procedure of implementation of the CRM system in the banking sector, which will provide guidance, whose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
  • Vedoucí: Miloš Maryška
  • Oponent: Jan Hromas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38430