Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny – Zuzana VYŽRALOVÁ
Zuzana VYŽRALOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
Analysis of costumer's satisfaction with a retail store
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníka vybrané maloobchodní jednotky s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem po provedených stavebních úpravách a změnách vnitřního uspořádání v prodejně. Vyhodnocení spokojenosti zákazníka bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Po zjištění nedostatků v prodejní jednotce, které vyplynuly z dotazníkového šetření, byl vytvořen návrh …moreAbstract:
The aim of the bachelor´s work is to assess customer satisfaction of a retail shop unit with its shopping atmosphere and the whole purchase as well. This assessment is related to the recent building adjustments and alterations. Evaluation of customer satisfaction was based on a questionnaire survey. After finding deficiencies in the sales unit resulting, from the survey, was created draft measures …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2011
Accessible from:: 9. 9. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYŽRALOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/h26a5c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYŽRALOVÁ, Zuzana. Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 9. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum
Petr Synek -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
Pavla PETERKOVÁ -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Tomas Kral
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights