The Language of Social Media – Bc. Klára Schweinerová
Bc. Klára Schweinerová
Bachelor's thesis
The Language of Social Media
The Language of Social Media
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou jazykových prostředků užívaných v komunikaci na internetu, a užíváním internetového slangu v on-line komunitách. Cílem práce je vytvořit průvodce jazykem, který se používá v běžné on-line skupině, ukázat jeho možný dopad na mezilidskou komunikaci a gramatiku, a porovnat jak se jazyk může lišit na základě používání různých sociálních sítí. Jako korpus zkoumání …viacAbstract:
The bachelor thesis is concerned with analysis of language features used in online communication and the use of Internet slang in the online community. The aim is to create a guide to the issue of language used in the online world, to show its possible influence on peoples‘ grammar and interaction, and to compare how the use of language can vary based on the use of different social media networks. …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u8os0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Renata Jančaříková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
English Language for Education / English Language for Education
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements
Michaela MRKÁČKOVÁ -
Language of the New Testament Theological Texts: Ideology through Language
Marcela Zedníčková -
The Language of Job Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements
Iuliia FIALOVÁ -
The Language of the Film criticism
Vendula Stará -
The Language of Texting
Nikol Reitzová -
A Sociolinguistic Analysis of Ventriloquism on Social Media: a #Doggo-Speak
Katarína Halásová