Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching – Bc. Bronislav Sobotka
Bc. Bronislav Sobotka
Master's thesis
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výukou angličtiny na střední škole za pomoci aktivit a principů zážitkové pedagogiky. Teoretická část se soustředí na základní principy zážitkové pedagogiky, na její historii, vývoj a možnosti využití ve výuce. Praktická část popisuje a analyzuje konkrétní využití těchto aktivit a principů během hodin angličtiny na střední škole.Abstract:
This diploma thesis focuses on using activities and principles of experiential learning in secondary school teaching. The theoretical part concentrates on the basic principles, history and development of experiential learning and on the possibility that experiential learning brings to foreign language teaching. The practical part describes and analyses the use of these activities and principles during …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gwgjj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Suchý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Experiential learning and its impact on students of English
Kateřina Špačková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková