Komunikační a slohová výchova v učebnicích českého jazyka pro střední školy – Bc. Michaela POLÁŠKOVÁ
Bc. Michaela POLÁŠKOVÁ
Master's thesis
Komunikační a slohová výchova v učebnicích českého jazyka pro střední školy
Teaching of Stylistics and Communication in Czech Language Textbooks for Secondary Schools
Anotácia:
Hlavním tématem této diplomové práce jsou učebnice českého jazyka pro střední školy, a to s užším zaměřením pozornosti na pojetí slohové a komunikační výchovy. V teoretické části se práce věnuje pozici českého jazyka a literatury ve vzdělávacím systému ČR, kterou mu přisuzují jak kurikulární dokumenty, tak i pozice mateřského jazyka jakožto předmětu studia. Sledovány budou rovněž interdisciplinární …viacAbstract:
The main subject matter of this graduate thesis is an analysis of textbooks for secondary schools with a narrow focus on approach to stylistics and communication education. In the theoretical part the thesis pays attention to the position of the Czech language and literature in the Czech Republic that is given by the curriculum documentation as well as the position of the mother tongue as a subject …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2017
- Vedúci: PhDr. Lucie Radková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁŠKOVÁ, Michaela. Komunikační a slohová výchova v učebnicích českého jazyka pro střední školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / -Cj-Zsv SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Komparace konceptů výuky literární, slohové a komunikační výchovy v České republice a Velké Británii
Natálie RAČICKÁ -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
České státní svátky – Didaktické materiály pro výuku českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy
Hana Rubická -
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ -
Pojem náboženství v dětské konstrukci světa a v procesu vyučování: teoretické zmapování stavu výzkumu žákovských pojetí v ČR
Martina Bruzlová -
Srovnání metod hodnocení žáků v plavecké výuce v Anglii a v České republice
Monika Hajdová