David Řepa

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví

Analysis of Marketing Strategy of the New Established E-shop Focused on Selling Baked Cookies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem optimální online marketingové strategie pro nově založený e-shop. Tento e-shop se zabývá prodejem pečeného cukroví. Jsou zde analyzovány současné online marketingové nástroje. Ty jsou následně využity s ohledem na maximální efekt při minimálních nákladech. Teoretická část obsahuje důslednou literární rešerši zaměřenou na e-commerce, internetový marketing a e-shopy …více
Abstract:
Bachelor thesis describes the design of optimal online marketing strategies for the newly founded e-shop. This e-shop is engaged in selling baked cookies. There are analysed the current online marketing tools. These tools are used with respect to maximum effect with minimum cost. The theoretical part includes a thorough literature search focused on e-commerce, internet marketing and e-shops in general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Řepa, David. Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika